deplayer

Mama Cuba Masak

Wednesday, October 14, 2009

Lego!! Nabi Muhammad???

Sesuatu perkara yang mungkin kita pernah dengar, nampak, baca atau miliki. Namun dimana silapnya sehingga ke hari ini belum ada pihak tertentu mahupun parti politik yang berjuang berlandaskan ISLAM bangkit menentang kebiadaban SYARIKAT LEGO ini. Berbekalkan kebiadaban ini, maka pusat permainan dan taman tema LEGO akan dibina di kawasan Iskandar Malaysia sedikit masa lagi... apa sudah jadi????

Ni antara email yang pernah di Forwardkan oleh rakan-rakan yahoo suatu ketika dahulu... baca la yer. Boikot, jangan tak boi kot demi ke sucian Agama Islam dan Nabi kita Muhamad S.A.W. Barang sesiapa yang ada connection dengan Kementerian Perdangangan, minta usakan untuk menyekat Barangan Lego diimport dan dijual di negara kita Malaysia . Kalau boleh sebarkan ke negara islam selurih dunia untuk menyekat sikap biadab ini.

Kawan-kawan sekelian,

ni lah satu-satu contoh msg yang seharusnya kita ' on the spot 'forward kat kat saudara-saudara se muslim kita. Ia nya tidak mengandungi unsur-unsur fitnah untuk menjatuhkan sebarang individu atau sesuatu organasasi.

Kita semuanya sudah maklum betapa kerasnya permusuhan kerajaan Denmark terhadap Islam. Khasnya dalam kontek memperlekehkan junjungan besar Nabi Muhammad SAW, seorang manusia yang termulia, diberi kitab termulia, dalam bahasa termulia, di tanah termulia di muka bumi. Benarlah Kalamullah ' wa lan tar dha ankal yahudu wa laan nasaara hatta attabia millahum '

!!!STOP BUYING LEGO PRODUCT!!!

refer to the latest lego collection recently launched in denmark , i wish we could start thinking about that. Please inform our malaysian muslim to top buying and boycott all lego products. Ya Allah ! Selamatkanlah Umat Islam di seluruh dunia ini.
Betulkan niat dalam melakukan sesuatu kerana Allah S.W.T

No comments:

Blog Widget by LinkWithin